Prijelaz na mobilne uređaje više se ne iščekuje. Do njega je već došlo. 

Svake godine na domeni Google izvrše se bilijuni pretraživanja, a više od pola njih izvrši se na mobilnim uređajima. A više od polovice prometa na milijunima web-lokacija koje danas upotrebljavaju Google Analytics dolazi s pametnih telefona i tableta.

Kada smo od korisnika zatražili da opišu kakvu ulogu pametni telefoni imaju u njihovim životima, upotrijebili su fraze kao što su "ne odvajam se od njega", "pomoćnik" i "spas". Oni su suradnik kojem se obraćaju kada žele nešto saznati, kada žele nekamo ići, kada žele nešto učiniti i kada žele nešto kupiti.

Da bismo pomogli marketinškim stručnjacima da uspiju u ovom svijetu u kojem su mobilni uređaji na prvom mjestu, redizajnirali smo AdWords iz temelja i ponovno osmislili sve od oglasa i licitiranja do tijeka rada i mjerenja. Marketinškim stručnjacima olakšavamo i da povežu digitalni i fizički svijet. 

Budući da broj pretraživanja za mobilne uređaje povezanih s lokacijom raste 50% brže od ostalih pretraživanja za mobilne uređaje, jasno je da se potrošači jednostavno prebacuju s online na offline okruženja. Stoga je važno omogućiti marketinškim stručnjacima da i oni razmišljaju na taj način.

Bilo je jako uzbudljivo jučer podijeliti nove inovacije s oglašivačima na Googleovu susretu o izvedbi. U nastavku su navedene najznačajnije točke jučerašnje najave. Reprizu cijelog programa možete pogledati ovdje.

AdWords je ponovno osmišljen za svijet u kojem su mobilni uređaji na prvom mjestu

Tijekom zadnjih nekoliko godina otkrili smo da se uzimanje mobilnih uređaja u obzir sasvim razlikuje od dizajniranja za svijet u kojem su mobilni uređaji na prvom mjestu. Zato samo u potpunosti promijenili način na koji razmišljamo o AdWordsu i gradimo ga. 

Kako izgledaju tekstualni oglasi u svijetu u kojem su mobilni uređaji na prvom mjestu? Mobilni uređaji revolucionalizirali su mjesta na kojima se pojavljuju oglasi. Ranije ove godine uklonili smo oglase s desne strane na stolnim računalima kako bismo poboljšali doživljaj pretraživanja i učinili ga dosljednijim na svim uređajima. Na taj smo način utrli put za uvođenje najvećih izmjena tekstualnih oglasa otkad je AdWords pokrenut prije 15 godina.

Optimizirani za veličine zaslona najpopularnijih pametnih telefona, novi prošireni tekstualni oglasi u AdWordsu pružaju više oglasnog prostora tako da možete prikazati više informacija o svojim proizvodima i uslugama prije klika. Ovo su ključne izmjene:


Uz te nadogradnje vaši oglasi bolje obavljaju svoj posao na različitim zaslonima, a posebice za mobilnog potrošača u pokretu koji želi znati što točno nudite prije odlaska na vašu web-lokaciju. 

Jer je nekolicina oglašivača primjetila da se je stopa klikanja povećala do 20% u odnosu na trenutačne tekstualne oglase, preporučujemo da počnete planirati nadogradnju prije nego što je pokrenemo krajem godine.

Kako izgledaju prikazni oglasi u svijetu u kojem su mobilni uređaji na prvom mjestu? Od web-lokacija do aplikacija i videozapisa, mobilni su uređaji omogućili nove prostore za dosezanje potrošača. No marketinški se stručnjaci suočavaju s izazovima pri izradi oglasa koji se jednostavno uklapaju u sve veličine uređaja i kontekste. Responzivni prikazni oglasi prilagođavaju se različitom sadržaju, oblicima i veličinama na više od dva milijuna web-lokacija i aplikacija izdavača na Google prikazivačkoj mreži (GDN). Otključavaju i novi nativni oglasni prostor, tako da možete privući potrošače oglasima koji izgledom i stilom odgovaraju sadržaju koji pregledavaju. Jednostavno pripremite naslov, opis, sliku i URL, a ostalo prepustite Googlu, jer će za vas kreirati lijepe responzivne oglase. 
Responzivni prikazni oglasi prilagođeni su za prikazivanje u aplikacijama i web-lokacijama unutar GDN mreže

Proširujemo i doseg GDN kampanja za remarketing tako što vam dajemo pristup oglasnom prostoru različitih oglasnih mreža. Taj oglasni prostor je europskoj avio kompaniji SAS omogućio da dosegne do 20 % više konverzija pri jednakom CPA za svoju remarketing kampanju. Saznajte više.

Kako izgleda licitiranje u svijetu u kojem su mobilni uređaji na prvom mjestu? Marketinškim stručnjacima treba više kontrole i fleksibilnosti za optimizaciju licitacija na određenim uređajima. U sljedećih nekoliko mjeseci moći ćete postaviti pojedinačne prilagodbe licitacija za svaku vrstu uređaja – mobilne uređaje, stolna računala i tablete. Na taj ćete način moći povezati osnovnu licitaciju za ključnu riječ s uređajem koji je najvredniji za vaše poslovanje, a zatim postaviti prilagodbe licitacija za ostale uređaje. Imat ćete i širi raspon za prilagodbu licitacija do +900%. Uz više kontrole, sada možete optimizirati većom preciznošću bez kompliciranja uz pomoć jedne kampanje koja doseže potrošače na različitim uređajima.

Mobilni su uređaji povezani s lokacijom i spajaju digitalni i fizički svijet za marketinške stručnjake

Gotovo jedna trećina svih pretraživanja za mobilne uređaje povezana je s lokacijom. Online i offline svjetovi korisnika dodiruju se neovisno o tome istražujete li restorane za večeru u petak navečer ili tražite trgovinu koja prodaje čizme za kišu u vašoj veličini. 

Da bismo pomogli oglašivačima da dosegnu potrošače koji pretražuju fizičke lokacije tvrtki, uvodimo nove oglase na lokalnom pretraživanju na domeni Google.com i Google kartama. Oglašivači koji upotrebljavaju proširenja lokacije moći će istaknuti lokacije svojih tvrtki kada potrošači pretražuju stvari kao što su "prodavaonica cipela" ili "popravak automobila u blizini". Saznajte više.

Ulažemo i u prilagođene doživljaje povezane s robnom markom za tvrtke na Google kartama koji su usmjereni na to da vam pomognu povećati broj posjeta trgovini. Najprije eksperimentiramo s različitim formatima oglasa na Kartama koji korisnicima olakšavaju da pronađu tvrtke dok se kreću svijetom oko sebe. Na primjer, korisnici Karata mogli bi vidjeti promovirane pribadače za kafiće, benzinske postaje ili restorane u blizini na svojoj ruti za vožnju. Stranice lokalnih tvrtki također dobivaju novi izgled. Da bismo potaknuli potrošače da istraže vašu trgovinu prije nego što je posjete, dodajemo nove značajke kao što su posebne ponude i mogućnost pregledavanja inventara proizvoda.

Oglasi na Kartama: promovirani pinovi i poslovne stranice

Kako mjeriti utjecaj online oglasa koji dovode više ljudi u vaše trgovine? 
AdWords je najveće rješenje na svijetu za mjerenje utjecaja online oglasa na offline aktivnosti. Štoviše, otkad je AdWords uveo posjete trgovini prije dvije godine, oglašivači su zabilježili više od 1 milijarde posjeta trgovini globalno. 

Tvrtke diljem svijeta koje se bave različitim djelatnostima upotrebljavaju uvide AdWords posjeta trgovini za mjerenje utjecaja online oglasa na offline aktivnosti. Tvrtka Nissan UK otkrila je da 6% klikova na mobilne oglase rezultira posjetom salonu automobila, čime se u prosjeku ostvaruje povrat ulaganja od 25 puta.

Uspjeh u svijetu u kojem su mobilni uređaji na prvom mjestu

Budući da potrošači žive svoje živote online i zamućuju granicu između online i offline okruženja, sada je više nego ikad važnije da svoje poslovanje izgradite za mobilne uređaje. Google također gradi za taj svijet u kojem su mobilni uređaji na prvom mjestu i uzbuđeni smo što vam se možemo pridružiti na tom putovanju.

Da biste vidjeli sve inovacije u vezi s oglasima i analizom koje smo najavili jučer, pogledajte uvodni govor Googleova susreta o izvedbi ovdje. Pogledajte i novu web-lokaciju AdWords marketinški ciljevi da biste saznali kako upotrebljavati rješenja za oglase da biste ispunili poslovne ciljeve.

Objavio: Sridhar Ramaswamy, viši potpredsjednik odjela za oglase i trgovinu