Objava pobjednika 2. godišnjeg Google Adriatics izazova
11. veljače 2014.
2. godišnji Adriatics izazov je završen. Članovi Google Partnersa u Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji su od 15. studenog 2013. do 31. siječnja 2014. bili uključeni u Adriatics izazov. Cilj je bio prikupiti najveći broj novih AdWords klijenata sa što većom potrošnjom. Također, ove godine se bodovala i primjena proizvoda na kvalificiranim računima, što se odnosilo na uporabu negativnih ključnih riječi, oglašavanje na prikazivačkoj mreži, korištenje poveznica na web stranicu i praćenje konverzija.
I danas imamo čast proglasiti pobjednike:
Regionalni pobjednik:
Escape Studio, Hrvatska, oni su ujedno i pojedinčani pobjednik Hrvatske. Escape Studio osvaja Chromebook i put na SMX konferenciju u Londonu uključujući troškove sudjelovanja na konferenciji, prijevoz i smještaj za jednu noć za 2 osobe iz agencije (13. - 14. svibanj 2014).
Proslava ovog uspjeha može početi!
Pobjednici pojedinačnih zemalja:
NOI - Goclick, Slovenija.
Initiative FB, Srbija.
Pobjednici zemalja osvajaju Chromebook.
Čestitke pobjednicima! Vi ćete biti kontaktirani od strane Google tima. Naravno, čestitke i svim ostalim članovima Google Partnersa koji su sudjelovali u natjecanju. Želimo vam da nastavite s dobrim radom i i puno uspjeha u privlačenju novih AdWords klijenata u budućnosti.
Google Partners tim
I danas imamo čast proglasiti pobjednike:
Regionalni pobjednik:
Escape Studio, Hrvatska, oni su ujedno i pojedinčani pobjednik Hrvatske. Escape Studio osvaja Chromebook i put na SMX konferenciju u Londonu uključujući troškove sudjelovanja na konferenciji, prijevoz i smještaj za jednu noć za 2 osobe iz agencije (13. - 14. svibanj 2014).
Proslava ovog uspjeha može početi!
Pobjednici pojedinačnih zemalja:
NOI - Goclick, Slovenija.
Initiative FB, Srbija.
Pobjednici zemalja osvajaju Chromebook.
Čestitke pobjednicima! Vi ćete biti kontaktirani od strane Google tima. Naravno, čestitke i svim ostalim članovima Google Partnersa koji su sudjelovali u natjecanju. Želimo vam da nastavite s dobrim radom i i puno uspjeha u privlačenju novih AdWords klijenata u budućnosti.
Google Partners tim