Optimizacija za početnike - 3. dio
4. srpnja 2011.
Nastavljamo sa serijom savjeta o prvom postavljanju i osnovnoj optimizaciji računa. U ranijim smo člancima izradili račun s učinkovitom strukturom oglasa, oglasima i ključnim riječima te precizirali ciljanje i proračun kampanja. U ovom nastavku opisat ćemo druge dvije osnovne postavke: licitacije cijene po kliku i oglasne pozicije te njihove primjere.
Licitacije cijene po kliku
U većini slučajeva u sustavu AdWords samo plaćate za oglašavanje kada posjetitelj klikne na oglas. Vrsta licitacije koju ste odabrali nalazi se pod "postavkama kampanje", a može biti automatska (sustav će promijeniti iznos licitacije kako biste dobili najveći mogući broj pojavljivanja za proračun) ili ručna (vi određujete iznos licitacije). Prilikom optimiziranja postupka licitiranja najvažnije je obratiti pažnju na sljedeće:
Licitacije cijene po kliku
U većini slučajeva u sustavu AdWords samo plaćate za oglašavanje kada posjetitelj klikne na oglas. Vrsta licitacije koju ste odabrali nalazi se pod "postavkama kampanje", a može biti automatska (sustav će promijeniti iznos licitacije kako biste dobili najveći mogući broj pojavljivanja za proračun) ili ručna (vi određujete iznos licitacije). Prilikom optimiziranja postupka licitiranja najvažnije je obratiti pažnju na sljedeće:
- Automatska postavka licitacije idealna je za slučajeve kada ne želite provesti previše vremena za prilagođavanje kampanje. No, isto tako morate odrediti gornju granicu cijene po kliku kako biste spriječili eventualna neugodna iznenađenja
- Neke funkcije (npr. planirana pojavljivanja oglasa) nisu kompatibilne s automatskim licitiranjem.
- Zanimaju li vas više pojavljivanja oglasa nego preporuke na web-lokaciju? Ako da, za kampanje na Google prikazivačkoj mreži možete odabrati plaćanje za 1000 prikazivanja
- Kako postaviti praćenje konverzija? Nije loše isprobati alat za optimizaciju cijene po kliku ili alat za optimizaciju konverzije. Alat za optimizaciju cijene po konverziji može biti uključen i s automatskim licitiranjem. Pomoću podataka o konverzijama ovaj alat omogućuje da sustav upravlja licitacijama cijene po kliku unutar 30%, što često smanjuje cijenu po kliku
- Pratite prosječnu oglasnu poziciju za svaku ključnu riječ. Za neke je riječi pozicija preniska, no je li vam ta ključna riječ bitna? U svakom trenutku možete povisiti pojedinačnu licitaciju cijene po kliku za tu ključnu riječ, što će podignuti poziciju oglasa
- Je li ta ključna riječ učinkovitija od drugih (ima visok CTR, odnosno stopu konverzije)? Za tu se riječ isplati povisiti licitaciju cijene po kliku kako biste prizvali više posjetitelja. Za manje učinkovite riječi možete smanjiti iznos licitacije, pa čak i pauzirati ih.
- Ovaj se savjet ne odnosi samo na ključne riječi, nego i na položaje oglasa. Jesu li pojavljivanja na određenoj web-lokaciji učinkovitija? Tu web-lokaciju dodajte ručno, kao položaj
- Iako ćete uvijek platiti samo malo manje od konkurencije (što je najčešće manje od maksimalne cijene po kliku koju ste odredili), ne postavljajte vrlo visoku cijenu po kliku ako je ne možete platiti. Konkurencija je često nepredvidljiva te se može dogoditi da stvarna cijena bude maksimalna, a proračun će se vrlo brzo istrošiti.
- Uočite li da neka ključna riječ aktivira vrlo malo pojavljivanja, možda se prenisko licitirali za cijenu po kliku. Često će vas sustav obavijestiti da je licitacija cijene po kliku niža od procijenjene cijene za prikazivanje na prvoj stranici za određenu ključnu riječ. Ta će se obavijest prikazivati na kartici "Ključne riječi".
Položaji
"Položaj" se u ovom slučaju odnosi na različite platforme gdje je moguće oglašavanje pomoću programa AdWords. Podrobniji opis položaja nalazi se u centru za pomoć, no sada ćemo, kao i obično, proći postupke kojima se služimo, a koji bi vam mogli biti od koristi:
"Položaj" se u ovom slučaju odnosi na različite platforme gdje je moguće oglašavanje pomoću programa AdWords. Podrobniji opis položaja nalazi se u centru za pomoć, no sada ćemo, kao i obično, proći postupke kojima se služimo, a koji bi vam mogli biti od koristi:
- Ako oglašavate samo na Google prikazivačkoj mreži gubite potencijalne korisnike koji se ne služe tražilicama ili se ne služe Googleovom tražilicom. Ako odaberete prikazivanje oglasa na prikazivačkoj i pretraživačkoj mreži, osigurat ćete širu publiku (odnosno, korisnike usluge Facebook.com ili YouTube.com).
- Uvijek izrađujemo zasebne kampanje za pretraživačku i prikazivačku mrežu. Za to postoji nekoliko razloga. Prvo, na kampanjama pretraživačke mreže izrađujemo popise ključnih riječi tako da čim točnije pogađamo korisničke pojmove za pretraživanje. Za prikazivačku mrežu popise ključnih riječi ocjenjuje sustav i tema određene web-lokacije. Obično su oglasi na prikazivačkoj mreži općenitiji od onih na pretraživačkoj. Također je jednostavnije ocijeniti uspješnost oglašavanja ako su pretraživačka i prikazivačka mreže odijeljene prema kampanjama, jer se svi parametri mogu odjednom vidjeti (CTR, konverzije, itd.) i lakše ih je usporediti.
- Ako ste spremni pozabaviti se preciziranjem kampanje ili ako želite biti sigurni da se oglasi prikazuju samo na relevantnim web-lokacijama, bolje je ručno odrediti položaje oglasa. Na raspolaganju vam je i alat za položaje (na kartici "Izvješćivanje i alati"), pomoću kojeg ćete lakše odabrati prave web-lokacije.
- Odaberete li položaje oglasa automatski, vrlo je važno redovito provjeravati na kojim se web-lokacijama oglas prikazuje (kartica "Mreže" na kampanji) te da izuzmete web-lokacije s irelevantnim sadržajem ili one gdje imate nizak CTR.
- Neka vas ne brine što je CTR mnogo niži na prikazivačkoj mreži u usporedbi s pretraživačkom mrežom - to je sasvim uobičajeno. Štoviše, CTR na prikazivačkoj mreži ne utječe na izvedbu na prikazivačkoj mreži ni obratno.
- Odaberete li položaje oglasa ručno i ako u isto vrijeme dodate ključne riječi, oglasi će se prikazivati samo na web-lokacijama i na web-stranicama koje su povezane s tim ključnim riječima. Želite li da se oglas prikazuje na svim stranicama web-lokacija koje ste odabrali? Obrišite sve ključne riječi s kampanje.
Lapak303 Agen Game Poker Online Indonesia Yang Menyediakan Double Jackpot Untuk New Member. Lapak 303 sitem keamanan terbaik dan merupakan capsa online terbesar di sini kamu bisa menjadi bandarnya, Lapak303 online uang asli 100% Terpercaya, Segera Daftarkan Id Yang Anda Inginkan Di Lapak 303.
OdgovoriIzbrišiDomino88
Nagapoker
Pokerrepublik
Pokerace99
Lapak303
Dewapoker
Poker
I am interested in optimisation my time. So I decided to use https://buyessays.info/blog/abortion-essay-writing-guide in order to get abortion essay. It was really useful experience
OdgovoriIzbriši