Kontinuirano se trudimo testirati različite verzije naših rezultata pretrage kako bismo mogli što bolje optimizirati učinak, kako za vas tako i za naše korisnike. Slično tomu, i vi vjerojatno stalno tražite načine kako poboljšati svaki redak svog oglasnog teksta kako biste što točnije prenijeli svoju poruku potencijalnim klijentima.

U želji da vam pomognemo, odlučili smo unijeti izmjene koje će određenim oglasima dopustiti prikaz više informacija tamo gdje će one biti najuočljivije: u naslovu.

Početkom veljače 2011. promijenjen je položaj prvog retka opisa za određene oglase koji se prikazuju iznad rezultata pretrage na Googleu. Za neke od oglasa u kojima svi reci teksta izgledaju kao jasne i odvojene rečenice koje završavaju odgovarajućim interpunkcijskim znakovima prvi će redak opisa biti prebačen u naslovni redak te će biti odvojen crticom. Uslijed ove promjene neki će od oglasnih položaja iznad rezultata pretraživanja imati dulji naslov. Ovdje možete vidjeti primjer:

Prije:



Poslije:



Naša su istraživanja potvrdila pretpostavku da ova promjena rezultira boljim klikovnim postotkom (CTR) za oglase koji se prikazuju s duljim naslovom, ali i za ostale rezultate iznad rezultata pretrage. Ovakav prikaz također stvara bolji korisnički doživljaj prilikom pretraživanja tako što ističe više informacija o oglasu u njegovom naslovu.

Iako će samo neki oglasi biti prikazani s duljim naslovom, šanse da to bude vaš oglas možete povećati tako što ćete svaki redak teksta u svom oglasu urediti kao zasebnu rečenicu s jasnom i ispravnom interpunkcijom (npr. točka ili upitnik). Broj znakova u tekstu se ne mijenja tako da i dalje ostaje 25 znakova za naslov, 35 za opis te 35 za URL za prikaz.

Za više informacija o ovoj značajki posjetite naš Centar za pomoć.