U drugom dijelu ovog skupa blogova za početnike ili oglašavače koji trebaju samo ponoviti osnove programa AdWords, razmotrit ćemo na što treba pripaziti kada je riječ o tekstu oglasa.

Tekst oglasa ono je što se prikazuje korisnicima na sponzoriranim vezama prilikom pretraživanja vaših proizvoda/usluga. Oglas možemo promatrati kao most između potreba korisnika i proizvoda/usluge. Kako bi taj most bio što čvršći, držite se niže navedenih općih pravila.

•  Bitno je da postoji jasna veza između teksta oglasa, ključnih riječi i odredišne stranice.

•  Da biste istaknuli svoj oglas, svaku riječ napišite velikim slovom.

•  Upotreba relevantnih ključnih riječi i URL-a za prikaz povećava relevantnost te korisniku omogućuje uvid u to gdje oglasi vode.

•  Izrada preciznih veza u oglasu pomoću odredišnog URL-a povezuje oglas s određenom stranicom ili proizvodom u oglasu.

•  Umetanje ključnih riječi povećava CTR. No, nikako ga ne koristite ako ključne riječi sadrže pravopisne pogreške.

•  Koristite upečatljiv poziv na radnju (Kupite odmah) u tekstu oglasa te navedite posebne ponude i cijene.

Ako se držite gore navedenih savjeta, pružaju vam se određene prednosti. Na primjer, oglasi se prikazuju odgovarajućim korisnicima jer tekst oglasa odgovara upitu za pretraživanje korisnika. Isto tako, pomoću teksta oglasa možete potaknuti korisnike na radnju, a izradom preciznih veza na odgovarajuće proizvode potičete korisnike na kupnju. Svi navedeni prijedlozi vode do većeg broja konverzija i prodaja.

Nadamo se da će vam ovi savjeti biti od pomoći prilikom oglašavanja u programu AdWords. Više informacija o načinima optimizacije teksta oglasa potražite ovdje, a za dodatne informacije i upute svakako posjetite Vodič za AdWords početnike u AdWords centru za pomoć. Na kraju moramo napomenuti da svakako pratite nove postove u ovom skupu blogova za početnike.